Хүний нөөцийн мэргэжилтэнгүүдэд зориулсан сургалт
ХҮНИЙ НӨӨЦИЙН МЭРГЭЖИЛТНҮҮДЭД ЗОРИУЛСАН СУРГАЛТЫН БАГЦ
№ | Сургалтын сэдэв | Цаг | |
АЖЛЫН БАЙРНЫ ШИНЖИЛГЭЭ БА АЖЛЫН БАЙРНЫ ТОДОРХОЙЛОЛТ | |||
1 | 1 | Ажлын шинжилгээний тухай ойлголт, ажлын шинжилгээ хийх аргачлал | 2 |
2 | 2 | Ажлын зураг авалт хийх аргачлалт | 1 |
3 | 3 | Ажлын шинжилгээ хийх аргачлалт | 1 |
4 | 4 | Ажлын байрны тодорхойлол ба түүний агуулга | 2 |
5 | 5 | Ажлын байрны тодорхойлолтыг боловсруулах | 2 |
Нийт цаг | 8 | ||
ХҮНИЙ НӨӨЦИЙН БҮРДҮҮЛЭЛТИЙГ ОНОВЧТОЙ ХИЙХ НЬ | |||
6 | 1 | Хүний нөөцийн бүрдүүлэлтийн мөн чанар, бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр | 2 |
7 | 2 | Дотоод бүрдүүлэлтийн эх сурвалжийг ашиглах нь | 1 |
8 | 3 | Гадаад бүрдүүлэлтийн эх сурвалжийг ашиглах нь | 1 |
9 | 4 | Онлайн орчинд бүрдүүлэлт хийх нь | 1 |
10 | 5 | Чадварлаг ажилтанг урвуулан авах нь | 1 |
11 | 6 | Ажлын байрны зарын агуулга ба хөдөлмөрийн зах зээл | 1 |
12 | 7 | Бүрдүүлэлтийн үр дүнг хэмжих нь | 1 |
Нийт цаг | 8 | ||
ХҮНИЙ НӨӨЦИЙН СОНГОН ШАЛГАРУУЛАЛТЫН ОНОВЧТОЙ ХИЙХ | |||
13 | 1 | Хүний нөөцийн сонгон шалгаруулалт түүний мөн чанар, сонгон шалгаруулалын зорилго | 2 |
14 | 2 | Сонгон шалгаруулалтын үе шат | 2 |
15 | 3 | Хүний нөөцийн сонгон шалгаруулалтанд сэтгэл зүйн аргыг хэрэглэх нь | 2 |
16 | 4 | Хүний нөөцийн сонгон шалгаруулалтанд ассесмент цетрын аргыг хэрэглэх нь | 2 |
17 | 5 | Хүний нөөцийн сонгон шалгаруулалтанд уламжлалт аргыг хэрэглэх нь | 2 |
18 | 6 | Хүний нөөцийн сонгон шалгаруулалтын зардал ба үр дүнг хэмжихүй | 2 |
Цаг | 12 | ||
ЧИГЛҮҮЛЭХ СУРГАЛТЫГ ЗОХИОН БАЙГУУЛАХ НЬ | |||
19 | 1 | Чиглүүлэх сургалтын тухай | 2 |
20 | 2 | Чигүлүүлэх сургалтын ач холбогдол | 2 |
21 | 3 | Чиглүүлэх сургалтын агуулга | 2 |
22 | 4 | Чиглүүлэх сургалтыр үр дүнг хэмжихүй | 2 |
Цаг | 8 | ||
ХҮНИЙ НӨӨЦИЙН СУРГАЛТ ХӨГЖИЛ | |||
23 | 1 | Хүний нөөцийн сургалтын тухай үндсэн ойлголт | 2 |
24 | 2 | Сургалтын ач холбогдол | 2 |
25 | 3 | Сургалтаар дамжуулан ажилтны ур чадварыг дээшлүүлэх | 2 |
26 | 4 | Сургалтын хэрэгцээг тодорхойлох аргачлал | 2 |
27 | 5 | Сургалтын зохион байгуулахад анхаарах зүйл | 2 |
28 | 6 | Сургагч багшийн чадвар ба бэлтгэл | 2 |
29 | 7 | Сургалтын үр дүнг үнэлэх | 2 |
Цаг | 14 | ||
АЖЛЫН ГҮЙЦЭТГЭЛИЙН ҮНЭЛГЭЭ | |||
30 | 1 | Ажлын гүйцэтгэлийн үнэлэгээг хэрэгжүүлэх, түүний ач холбогдол | 2 |
31 | 2 | KPI аргачлалыг нэвтрүүлэх нь | 3 |
32 | 3 | 360 градусын аргаара жлын гүйцэтгэлийн үнэлгээг хийх нь | 3 |
33 | 4 | MBO аргаар ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээг хийх | 3 |
Цаг | 11 | ||
ЦАЛИН, УРАМШУУЛЛЫН СИСТЕМ | |||
34 | 1 | Цалин ба ажлын бүтээмж | 2 |
35 | 2 | Цалингийн бүтцийг оновчтой тогтоох нь | 2 |
36 | 3 | Цалингийн өрсөлдөх чадвар | 2 |
37 | 4 | Ажилтанг урамшуулах аргууд | 2 |
38 | 5 | Урамшууллын хэлбэрүүд | 2 |
Цаг | 10 | ||
ХӨДӨЛМӨРИЙН ХАРИЛЦАА | |||
39 | 1 | Хүний нөөцийн бодлогын баримт бичиг боловсруулах | 8 |
40 | 2 | Хөдөлмөрийн гэрээг боловсруулах аргачлал | 2 |
41 | 3 | Журам боловсруулах нь | 3 |
42 | 4 | Тушаал боловсруулах | 2 |
Цаг | 15 | ||
Нийт цаг | 86 |