ХҮНИЙГ ХӨГЖҮҮЛНЭ             88085704, 95959514, 94101170, 94101180     info@hrconsulting.mn
Борлуулалт, үйлчилгээний ажилтнуудад зориулсан сургалтын хөтөлбөр
СУРГАЛТЫН ХӨТӨЛБӨР
       Хэрвээ та хаа нэгтээ муу үйлчилгээтэй таарч байсан бол сайн үйлчилгээ ямар чухал гэдгийг ойлгож байгаа байх. Үйлчилгээний стратегийг баримталснаар байгууллага өөрийн боломжит ашгийг бүрэн хадгална гэсэн үг юм. Харилцагчийн үр ашигтай үйлчилгээний стратеги баримтлах алхам бүрийг энэхүү цуврал сургалтаараа танд хүргэх болно. Байгууллагын бүх ажилтнаараа дамжуулан харилцагчаа нэмэгдүүлэх боломжийг бүрдүүлнэ. Энэ хандлагыг бий  болгоно гэдэг нь ажилтан бүр харилцагчтай найрсаг харилцаа үүсгэж чанартай, хурдтай, мэргэжлийн түвшинд үйлчилгээ үзүүлнэ гэсэн үг. 
   Байгууллагын ерөнхий захирлаас эхлээд цагийн ажилтан ч бай харилцагчийн үйлчилгээний  нэгдсэн стандартыг дагаж мөрдөх үүрэгтэй билээ. Ялангуяа харилцагчидтай шууд харилцдаг үйлчилгээний ажилтнуудыг байнга сургалтанд хамруулж, хөгжүүлж байх шаардлагатай. Харилцагчийн үйлчилгээг сайжруулах ажил нь ажилтнуудын хандлагыг өөрчлөхөөс эхэлдэг.Харилцагчийн үйлчилгээг сайжруулах ажил нь ажилтнуудын хандлагыг өөрчлөхөөс эхэлдэг
     Ихэнх байгууллагууд реклам сурталчилгаанд маш их хэмжээний мөнгө зарцуулж, харилцагч татахыг оролддог.Харалмсалтай нь, рекламанд итгээд ирсэн хэрэглэгчийг үйлчилгээний сул байдлаасаа болж хүлээлтийг нь үгүй хийгээд түлхээд явуулдаг. Хэрвээ байгууллага сайн үйлчилгээ үзүүлэх юм бол харилцагч онцгой, сэтгэлд нийцсэн, хүссэн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг авснаар бусад харилцагчдад танай байгууллагыг үнэ төлбөргүй шууд сурталчилгаа хийх болно. Энэ нь нэмэлт реклам сурталчилгааны зардалгүйгээр үр ашгаа нэмэгдүүлэх энгийн, хялбар арга юм. 
     Бизнесээ өргөжүүлэхийг хүссэн ямар ч бизнес эрхлэгч үйлчилгээний соёлыг бий болгох нь бусдаас ялгарч гарах гол онцлог байх болно. Үйлчилгээний удирдлага болон менежерийн түвшний хүмүүс ойлгодог боловч харилцагчидтай тулж ажиллаж байгаа ажиллагсад тэр бүр сурталтанд хамрагддаггүйгээс болж энэ нь маш чухал гэдгийг төдий л сайн ойлгоогүй байдаг. Тиймээс тэдний сургалтанд зориулж мөнгө зайлшгүй зарцуулж байх хэрэгтэй.  Энэ бол зардал биш харин үр ашгаа нэмэгдүүлэхэд оруулж байгаа хөрөнгө оруулалт гэж ойлгох нь зөв юм. Үйлчилгээний ажиллагсдаа сургаагүйгээс болж рекламдаж байгаа шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг ажилтнууд нь өөрсдөө ч мэдээгүй байх тохиолдол бий. Харин үйлчилгээний зарим ажилтнуудын хувьд сайн үйлчлэх хэрэгтэйг мэддэг боловч хэрхэн зөв аргаар үүнийг хийхээ мэддэггүй. Харин та манай цуврал нийтлэлийг уншсанаар үйлчилгээний чанарыг сайжруулах замаар борлуулалт болон ашгаа хэрхэн нэмэгдүүлэх, сурталчилгааны сул зардлыг үр ашигтай үйлчилгээгээр дамжуулан хэрхэн хэмнэхийг мэдэх болно. Түүнчлэн шилдэг үйлчилгээнд зайлшгүй хэрэглэгдэх санаа, арга техник, эзэмших ур чадварыг амьдралтай уялдуулан сурахаас гадна ажилтнуудын хандлагыг өөрчлөх, өрсөлдөх чадвараа нэмэгдүүлэх, зах зээлээ өргөжүүлэх, үнэнч харилцагчидтай болж үр ашгаа өсгөх мэдлэгтэй болно. 
 
СУРГАЛТЫН ЗОРИЛГО:
Сайн бус шилдэг, бүр хүлээлтээс давсан үйлчилгээг үзүүлэхийн тулд борлуулалт үйлчилгээний ажилтны ур чадвар хангалтгүй бөгөөд удирдлагын оновчтой стратеги, нэгдсэн ойлголт, ажиллагсдын хандлага, сэтгэл ханамж хамгийн чухал юм. Энэхүү сургалтаараа дамжуулан ажилтанд шаардлагатай  борлуулалт, үйлчилгээний ур чадварыг дээшлүүлэх зорилготой.
 
СУРГАЛТЫН ТӨЛБӨР
1 ак.цагийн төлбөр: 890,000 төгрөг /сургалтын нэг цаг нь 45 мин болно/
 
ХАМРАГДАХ АЖИЛТНУУД
Байгууллагын борлуулалт болон үйлчилгээний  ажилтнууд
 
СУРГАЛТЫН СЭДЭВ
  1. БОРЛУУЛАЛТ, ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ АЖИЛТНЫ ХАНДЛАГА                    2 ЦАГ
  2. БОРЛУУЛАЛТ, ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ АЖИЛТНЫ ХАРИЛЦАА                    2 ЦАГ
  3. БОРЛУУЛАЛТ, ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ АЖИЛТНЫ ЗАН ТӨЛӨВ                    2 ЦАГ
  4. ХЭРЭГЛЭГЧ, ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧИЙГ УГТАХ СОЁЛ                                     2 ЦАГ
  5. ХЭРЭГЛЭГЧ, ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧИЙГ ҮДЭХ СОЁЛ                                       2 ЦАГ
  6. БОРЛУУЛАЛТ, ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ АЖИЛТНЫ БИЕИЙН ХЭЛЭМЖ       2 ЦАГ
  7. ҮЙЛЧИЛГЭЭ ГЭЖ ЮУ БОЛОХ, ХЭРЭГЛЭГЧ ГЭЖ ХЭН БОЛОХ            2 ЦАГ
  8. АМЖИЛТТАЙ  БОРЛУУЛАЛТ ХИЙХ АРГА ЗҮЙ                                       2 ЦАГ
  9. БОРЛУУЛАЛТЫН СЭТГЭЛ ЗҮЙ                                                                    2 ЦАГ
  10. ХЭЦҮҮ ХЭРЭГЛЭГЧ, ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧТЭЙ ХАРИЛЦАХ НЬ                  2 ЦАГ
  11. БОРЛУУЛАЛТЫН ОРЧИН ҮЕИЙН ХАНДЛАГА                                         2 ЦАГ
  12. ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ СТАНДАРТ                                                                      2 ЦАГ
  13. СТРЕСС МЕНЕЖЕМЕНТИЙГ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ НЬ                                   2 ЦАГ