№ |
Сэдэв |
Агуулга |
Цаг |
1 |
Үйлчилгээ гэж юу вэ? |
Үйлчилгээний үндсэн ухагдахуун мөн чанар юу болох, бидний ойлголтын зөрүү, үйлчилгээний үндсэн зорилгыг ойлгох |
3 |
2 |
Хэрэглэгч гэж хэн бэ? |
Хэрэглэгчийг бид хэн гэж ойлгодог үнэндээ хэрэглэгч гэж хэн болох, үүнд гардаг бидний алдаа, ойлголтын зөрүү |
3 |
3 |
Аз жаргалтай ажилтан |
Миний хандлага, миний үзэл бодол хийж буй ажилдаа хэрхэн хандсанаас ямар өөрчлөлт бий болдогийг ойлгох, хэрэгжүүлэх зарчим арга зүйг зааж өгөх |
4 |
4 |
Аз жаргалтай менежер |
Хийж буй ажлын зорилго, ойлголтын зөрүү намайг хэн болгодог вэ? Удирдах арга барил хүний арга эвийг олох гэдэг үнэндээ яг юу вэ? Яаж аз жаргалтай ажиллах вэ? |
3 |
5 |
Байгууллагын соёл төлөвшил |
Байгууллагын соёл төлөвшил яагаад чухал юм бэ? Миний амьдралын хамгийн чухал хоногууд хэрэггүй өнгөрөөгүй биз? |
3 |
6 |
Хэцүү хэрэглэгч гэж хэн бэ? |
Хэцүү хэрэглэгч яг үнэндээ хамгийн сайн багш байдаг. Хэцүү хэрэглэгчийн мөн чанар, шаардлага надад бидэнд юуг заадаг вэ? |
3 |
7 |
Инээмсэглэлийн мөн чанар |
Инээмсэглэл үнэгүй боловч хамгийн сайхан бэлэг мөн |
2 |
8 |
Үйлчилгээний сахилга бат |
Үйлчилгээний сахилга бат яагаад чухал вэ? би өөрийн дураар ажиллаж болохгүй юм уу? |
3 |
9 |
Үйлчилгээний мэдрэмж |
Сэтгэл зүй гэдэг эмзэг бөгөөд үйлчлүүлэгчид сэтгэл ханамжийг худалдаж авдаг. |
3 |
10 |
Би манлайлагч |
Манлайлагч гэж хэн бэ? Манлайлал хүний урд гардаг бүхнийг тэргүүлдэг хүнийг хэлдэг үү? |
3 |
Нийт цаг |
30 |